فروشگاه اینترنتی

آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دستگاه گلدن وکیوم و روغن خراطین طراوت

دستگاه وکیوم مردانه یک محصول فوق العاده است که می توان برای درمان و حل مشکل نعوظ (سفت شدن آلت) دانست که بدون هیچ گونه عوارض جانبی کمک تان می کند تا هم برای قبل از شروع رابطه جنسی تان و هم در طول درمان از آن استفاده نمایید و در سریع ترین زمان و به راحت ترین شکل به نتیجه دلخواه تان برسید.و اگر در سلامت جسمی کاملی قرار دارید می توانید از آن برای افزایش سایز و ضخامت آلت تان استفاده نمایید تا هم خود و هم شریک تان از رابطه جنسی که دارید لذت ببرید!

از دیگر ویژگی های دستگاه وکیوم مردانه اورجینال:

بالا بردن اعتماد به نفس در آقایان به خاطر حل مشکل جنسی
بزرگ کننده و کلفت کننده آلت
سفت و محکم کردن سریع آلت تناسلی
بدون هیچ گونه عوارض جانبی
بدون محدودیت سنی

روغن خراطین طراوت

روغن خراطین اصل عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین خلوص ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری صدرصدی دارد از مهمترین خواص روغن خراطین حجیم کردن اندامها و قسمتهای مختلف بدن است . حجیم کردن آلت و افزایش طول و کلفتی آلت تناسلی آقایان از مهمترین خواص روغن خراطین می باشد.
سالهای سال در طب سنتی آسیا و اروپا ، از روغن خراطین به عنوان بهترین درمان طبیعی کوچکی اندامها استفاده می شده است. در طب سنتی از این روغن جهت افزایش رشد و حجم موضعی عضلات استفاده می گردیده که امروزه اثرات شگفت انگیز آن شناخته شده و جایگزین تمامی کرمهای شیمیایی ، بوتاکس ها و جراحی ها که همگی از عوارض بسیاری برخوردار است ، شده است .

این مایع یک روغن حجم دهنده موضعی می باشد ، کاملا طبیعی بوده و با همه پوستها سازگار است .روغن خراطین اصل نسبتا غلیظ است و بوی مطبوعی دارد و جذب پوست می شود.

این محصول از بالاترین کیفیت و تاثیر گذاری ممکن برخوردار بوده و تاثیر گذاری آن تضمینی می باشد. متاسفانه در اکثر فروشگاهها محصولات تقلبی فراوانی را به نام روغن خراطین به فروش می رسانند که فاقد هرگونه خاصیت تاثیرگذاری می باشند عموم این محصولات بوی زننده و بسیار ناخوشایندی دارند متاسفانه فروشندگان این محصولات، بوی تند و زننده این محصولات را نشانه اصل بودن و کیفیت آنها عنوان می کنند. روغن خراطین 100% اصل دارای رایحه ای خوشایند بر پایه ی کنجد با خواص بزرگ کنندگی می باشد.

جهت خرید و یا مشاوره عدد 282011032 را به شماره 10001863 پیامک کنید

 

  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

تومور بینی

تومور بینی چیست؟

 

1-تومور بینی سرطانی یا تومورهای سینوسی نادر هستند و فقط سالانه در حدود 200000 نفر در ایالات متحده تشخیص داده می شوند.

2-مردان بیشتر از زنان به سرطان سینوس مبتلا می شوند.

3-شایع ترین سن برای تشخیص بیماری در دهه 50 و 60 است.

4-استعمال سیگار عامل اصلی خطر سرطان بینی و سینوس است. قرار گرفتن در معرض مواد و بخارات مختلف نیز ممکن است نقش داشته باشد.

5-این سرطان ها با پرتودرمانی، شیمی درمانی و جراحی تحت درمان قرار می گیرند که بسته به اندازه تومور می تواند از نظر جزیی تهاجمی باشد.

شصت تا 70 درصد از این نوع تومورها در سینوس ماگزیلا در گونه رخ می دهد، در حالی که 20 تا 30 درصد در حفره بینی و 10 تا 15 درصد در سینوس های اتموی در هر دو طرف بینی هستند. سرطان در سینوسهای اسفنوئیدی در پشت سینوس های اتموئید و سینوس های پیشانی در پیشانی بسیار نادر است.

چندین نوع سرطان می تواند در حفره بینی یا سینوس ها ایجاد شود ، از جمله:

  •  کارسینوم سلول سنگفرشی (حدود 70 درصد چنین سرطان هایی) در مجاری تنفسی رخ می دهد.
  •   آدنوکارسینوما (حدود 10 تا 20 درصد) در آستر سینوس رخ می دهد.
  •   لنفوم ها (حدود 5 درصد چنین سرطانهایی) در اثر سلول های سیستم ایمنی یا لنفاوی ایجاد می شوند.
  •   ملانوما (حدود 3 درصد) از سلولهایی که در پوشش سینوس وجود دارد حاوی رنگدانه است و بسیار تهاجمی هستند.
  •   Esthesioneuroblastoma از اعصاب در پایه جمجمه، جایی که وارد حفره بینی می شود و حس بویایی ایجاد می کند، رشد می کند.
  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

توده فک

توده فک چیست؟

 

تومور و توده فک که در ناحیه فک یا بافت نرم در دهان و صورت ایجاد می شود، رشد و ضایعه بسیار کمیابی است. تومورها و توده فک که گاهی به آن تومورها و کیست های بافت دندانی(ادونتوجنیک) می گویند، می توانند در اندازه و شدت متفاوت باشند. این رشد معمولا غیرسرطانی(خوش خیم) است، اما آن ها می توانند تهاجمی باشند و به استخوان ها و بافت های اطراف حمله کنند و باعث جابجایی دندان ها شوند. شیوه های درمانی تومور و توده فک براساس نوع رشد یا ضایعه شما، مرحله رشد و علائم شما متفاوت است. جراحان دهان، فک و صورت( دهانی و فک بالا) تومور و توده فک شما را معمولا با جراحی درمان می کنند و در بعضی موارد، از درمان پزشکی یا ترکیبی از جراحی و درمان پزشکی استفاده می کنند.

کیست  های فک مانند کیسه هستند که با مایعات پر می شوند و در بافت های فک تشکیل می شوند. رشد آن ها فقط به فک محدود نمی شود، زیرا در هر جایی از بدن یا روی بدن می توانند تشکیل شوند. توده فک عموما از نظر طبیعت و رشد خوش خیم هستند اما ممکن است با دژنراسیون بد خیم بسیار کمیاب ظاهر شوند. ضایعه توده فک تمایل به رشد آهسته دارد و در بسیاری از بیماران بدون علائم است( یعنی آن ها هیچ علائم قابل توجهی را متوجه نمی شوند). با توجه به این طبیعت، آن ها به صورت اتفاقی، زمانی که تصویربرداری رادیوگرافی را برای درد غیر مرتبط سر و گردن انجام می دهند، متوجه آن می شوند. با این حال، اگر کیست ها عفونی شوند، ممکن است برای افراد دردناک باشد.

  • آوا بهاری
  • ۰
  • ۰

گرفتگی گوش

علت گرفتگی گوش چیست؟

 

گرفتگی و سنگینی گوش به دلایل زیر می تواند بدتر شود:

  • وجود واکس بیش از اندازه در قسمت شیپور استاش ( وصل کننده گوش میانی به گلوگاه)
  • وجود آب در گوش
  • تغییر در ارتفاع ( مشکلات ملموسی که به هنگام پرواز با هواپیما ممکن است در گوش فرد احساس شود.)
  • عفونت های سینوسی
  • عفونت در گوش میانی
  • آلرژی

هم بزرگسالان و هم کودکان می توانند به گرفتگی گوش دچار شوند. کودکان به هنگام سرما خوردگی، با احتمال بیشتری به این وضعیت دچار خواهند شد.

راه های بسیاری برای درمان گرفتگی گوش وجود دارد. بعضی از این راه ها به مصرف دارو ختم شده و بعضی دیگر نیز به راحتی با وسایلی که در خانه دارید قابل انجام هستند.

در برخی از موارد خاص نیز ممکن است نیاز داشته باشید برای دریافت نسخه پزشکی به پزشک متخصص مراجعه کنید. در ادامه به ارائه راهکارهایی برای درمان گرفتگی گوش می پردازیم. اول از همه نیاز هست بدانید مشکلِ موجود، به کدام بخش از گوش شما بر می گردد؛ گوش میانی، پشتِ پرده ی گوش یا گوش بیرونی (بخصوص کانال شنوایی که در آنجا، واکس گوش ساخته می شود.)

  • آوا بهاری